środa, 29 września 2010

Avatar

Net ledwo zipie, ten post załączał się jakąś godzinę <sic!>. Cud, że chodzi gadu-gadu!
Zjadam już zęby bo muszę znaleźć 2 współlokatorów do mieszkania do jutra, których już właściwie znalazłem, tylko nie mogę się z nimi skontaktować, przez ten pieprzony blueconnect.

Prawdopodobnie będzie przerwa w dostawie komiksu za dzień lub dwa, bo będę się przeprowadzał. Co prawda zrobiłem tych komiksów na zaś, ale nie wiem, czy będę miał czas je zamieścić. W każdy razie jutro się na pewno pojawi jeszcze jeden.

Najważniejsze, że w siatkę wygrywamy.

Posłuchajcie sobie:
Envy - Normal (Skism Remix)   <- jedyny rodzaj muzyki elektronicznej, który mogę słuchać. Dubstep. Jedyny.
Ostrzegam, pełnia wrażeń tylko przy dobrych basach.

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Szkoda ,ze Twoja dziewczyna jest maniekinem :p
    Dla lepszego odsłuchu , powiem, że podłączyłam głośniki ^^
    Powiedz mi jedynie, dlaczego ta piosenka jest tak krótka? Nonsens.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ponoć faceci lubią piękne dłonie. : D
    Przeklinam Zakopane, przez tą wieś narobiłam sobie zaległości na Twoim blogu, ot co
    kokoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj coś nowego
    Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy czekamy...

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się: ->Komentarz jako: ->Nazwa/Adres URL