wtorek, 28 września 2010

BM Comics S.A.

Dobra niech będzie, miałem nie zamieszczać, ale wrzucam.
Żeby nie było, że moja współpraca z Bazylem jest tylko w słowach na blogu, pokazuję jeden z wielu szkiców powstałych do komiksu.
Scenka mam nadzieję odzwierciedla charakter głównej bohaterki, której póki co imienia i twarzy nie zdradzam. Po co tyle spoilować?
I tu się przyda wasza krytyka. Co o niej sądzicie po tych 4 rysunkach? Czy coś można już o niej powiedzieć?

Posłuchajcie sobie:
5nizza - "Ty Kidal"   <-  bardzo poprawia humor (to jest link).

6 komentarzy:

  1. Co mogę powiedzieć na temat bohaterki? Że jest szczwaną suką i bije ludzi. POdoba mi się.
    A co do "napisów w chmurkach" - wolałam Twoje handwriting.
    Keep going, keep working gentlemen !
    Czekam z niecierpliwością na kolejne epizody tajemniczej wojowniczki Xseny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty kidal - znam cały tekst na pamięć, zaśpiewam Ci jak będziesz mnie prześladował :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 'A co do "napisów w chmurkach" - wolałam Twoje handwriting.' - zgadzam się z Zuzią
    Fajnie by było, żeby ta pani była szczerbata, hahaha ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. co jest szczwanego w podejściu frontalnie do kolesia i walnięciu go kolbą?

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się: ->Komentarz jako: ->Nazwa/Adres URL