wtorek, 7 września 2010

Doodles.

We wrześniu odnoszę wrażenie jakby od 3 wymiarów i czasu zabrali właśnie czas i mamy samo 'xyz' bez 't'. Ale nie to, że czas się zatrzymał, tylko że go nie ma. Nie odczuwa się czasu o.0
Mało dziś rysowałem.
Nawiązałem współprace z człowiekiem rzeczowym i treściwym. Razem będziemy robić komiks.
Bazyl ma głowę pełną pomysłów i już wysyła swoje szkice i notatki. Jeżeli pozwoli, to wraz ze swoimi szkicami zamieszczę i jego, w którymś z najbliższych postów. Komiks bazuje na dwóch słowach:
"post-apokaliptyczna secesja"
Zapowiada się ciekawie, zobaczymy co z tego będzie.
Póki co zebraliśmy porządną bibliografię, którą właściwie ja mam przeczytać, żeby wiedzieć o czym Bazyl nawija.
Fajki mi się skończyły - to chyba najistotniejsza wiadomość.


posłuchajcie sobie:

Tom Waits - "Dog Door" - klimat jak w Gorillaz, a dusza Toma Waits'a.


Bazyl buduje stronkę:
http://www.mrjack.volobo.com/index.htm

7 komentarzy:

  1. Zuzannnnnnnneka7 września 2010 22:52

    o ironio i Bazyl do tego...
    :D
    To może jeszcze ja i moja mała tfurczość? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. o masz, Maćek + Bazyl + Zazu, nie wiem, czy będę w stanie to zdzierżyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, myślę że informacja o papierosach była baaardzo istotna, ale ta o współpracy również ma niemałą wagę...

    miodowozloteszczescie

    OdpowiedzUsuń
  4. Postapokaliptyczna secesja? WYPAS!

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się: ->Komentarz jako: ->Nazwa/Adres URL